nog even - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Yoka Hans - WaarBenJij.nu nog even - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Yoka Hans - WaarBenJij.nu

nog even

Door: yoka en hans

Blijf op de hoogte en volg Yoka

01 Februari 2013 | Nederland, Hellevoetsluis

Hallo allemaal,

Dit is ons eerste verslag. Kijken of alles werkt naar behoren.
Paar hectische laatste dagen voor vertrek. Jullie krijgen regelmatig via dit medium een update van ons reisverloop. Als je wilt kun je daarop reageren ( kijk naar onderen ) en als je wilt kun je je e mail adres ook verwijderen.
Wij vinden reacties erg leuk.
Dat was het voor even, later horen jullie meer van ons.
Groetjes en liefs van ons beiden.

• 02 Februari 2013 - 09:15

Reactie

• 02 Februari 2013 - 11:32

Frank En Marga:

Wij wensen jullie een voorspoedige reis toe en heel veel plezier. Geniet ervan en kom gezond weer terug. Wij kijken uit naar de beschrijvngen van jullie belevenissen.

Groetjes

• 07 Februari 2013 - 09:26

Diny:

Hallo Yoka en Hans, Het duurde even voor ik in de gaten kreeg hoe het werkt via deze side. maar vanaf nu kan ik jullie volgen. Ik wens jullie heel veel plezier met deze mooie reis Groetjes, Diny