Padangbai - Reisverslag uit Pandak, Indonesië van Yoka Hans - WaarBenJij.nu Padangbai - Reisverslag uit Pandak, Indonesië van Yoka Hans - WaarBenJij.nu

Padangbai

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Yoka

01 Maart 2013 | Indonesië, Pandak

Hallo lieve mensen,
We gaan in herhaling. Wij zagen dat ons laatste verslag niet was verzonden. Op dit moment zitten wij al drie dagen in Padangbai. Maar wij moeten eerst onze bevindingen over Ubud vertellen. Prachtig stadje en dito hotelletje gehad met zwembad. Heerlijk in deze warmte. Drie nachten daar gebleven. Scootertje gehuurd en lekker rond gescheurd, neen hoor grapje we doen het erg voorzichtig zeker met al dit verkeer dat door elkaar krioelt. Uiteraard naar Monkey forest geweest daar zitten een heleboel apen, die allemaal loslopen en als je niet uitkijkt ook in je nek springen. Ook nog een Balinese dansvoorstelling bezocht, prachtig die kostuums. Wij hebben nog geprobeerd leuke inkopen te doen (zilver) in Celuk maar veel te duur. Allebei nog een dagje onwel geweest, wellicht wat verkeerds gegeten. Maar ja als het daar bij blijft, je kunt het een keer verwachten.
Yoka en ik amuseren ons geweldig. Ik weet niet wat Yoka heeft maar als zij iets besteld dan krijgt ze regelmatig te horen "no have". Bizar gewoon. Gisteren een dagje strand gedaan met golven die hoger zijn dan ik ben. Ik kon niet op de been blijven en zwemmen was onmogelijk. Als ik uit het water kwam stond ik te hijgen als een paard. Hier in Padangbai stikt het van de hanen en ja hoor gisteren hanengevechten gezien. Spectatulair.
Beetje nadeel worden vroeg gewekt door al het gekraai.
Lieve mensen dit was het weer voor even.
Liefs en kussen van ons beiden

  • 01 Maart 2013 - 11:13

    Ada De Jong:

    Het is weer een leuk verslag geworden.Jullie maken veel mee.
    Geniet van alle mooie dingen.
    Lieve groet Willem en Ada

  • 01 Maart 2013 - 12:45

    Diny:

    Hallo Yoka en Hans, Leuke mail. Het brengt bij mij leuke herinneringen naar boven. Behalve de hanen gevechten, daar kon ik niet naar blijven kijken. Ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen zullen beleven.
    De warmte beginnen hier echt behoefte aan te krijgen, dus geniet er maar van.
    Hartelijke groet, Diny en Rob

  • 01 Maart 2013 - 15:30

    Frank En Marga:

    Hoi Hans en Yoka
    Kan mij voorstellen, dat je wat voorzichtig met de scooter hebben gereden. Wij hebben zelf gezien hoe chaotisch het verkeer daar is. Ook je verslag van Ubud is voor ons gedeeltelijk herkenbaar. Wij vonden het ook een leuk stadje met een leuke markt. Jammer dat je niet geslaagd bent met het kopen van zilver, misschien moet je de plekjes weten. Wij zijn toen naar een soort huiskamerfabriekje geweest en daar was de prijs redelijk. Hopelijk blijft het bij die ene dag dat jullie niet lekker waren, maar ja, met dat vreemde eten en vele kruiden weet je het maar nooit.
    Nog heel veel plezier en tot over een paar weken.
    PS. Ik heb als jullie verslagen tot nu toe voor Ma uitgeprint, zodat zij jullie avonturen kan meebeleven.

    Groetjes
    Frank en Marga

  • 01 Maart 2013 - 18:28

    Astrid:

    Hallo Yoka en Hans,
    Apen en hanen om je heen; het is weer eens wat anders. En wie weet een kakkerlakje hier en daar??
    Hopelijk zitten er geen gevaarlijke beesten in de woelige zee. Het blijft oppassen geblazen, zeker met het eten en drinken. Maar dat jullie genieten is duidelijk, dus ga zo door.
    groetjes en liefs,
    Astrid

  • 02 Maart 2013 - 20:16

    Riek:

    Hallo lieve mensen,
    Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin.....

    Maar hoe is het met de operatie van de moeder van Yoka gegaan?
    Dikke kus, Riek

  • 02 Maart 2013 - 20:16

    Riek:

    Hallo lieve mensen,
    Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin.....

    Maar hoe is het met de operatie van de moeder van Yoka gegaan?
    Dikke kus, Riek

  • 02 Maart 2013 - 20:16

    Riek:

    Hallo lieve mensen,
    Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin.....

    Maar hoe is het met de operatie van de moeder van Yoka gegaan?
    Dikke kus, Riek

  • 02 Maart 2013 - 20:16

    Riek:

    Hallo lieve mensen,
    Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin.....

    Maar hoe is het met de operatie van de moeder van Yoka gegaan?
    Dikke kus, Riek

  • 02 Maart 2013 - 20:17

    Riek:

    Hallo lieve mensen,
    Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin.....

    Maar hoe is het met de operatie van de moeder van Yoka gegaan?
    Dikke kus, Riek

  • 02 Maart 2013 - 20:20

    Riek:

    Hallo lieve mensen,
    Volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin.....

    Maar hoe is het met de operatie van de moeder van Yoka gegaan?
    Dikke kus, Riek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Pandak

Love Voyage

Thailand/Bali expeditie

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2013

Sanur/afscheid

17 Maart 2013

Sanur/afscheid

12 Maart 2013

Lovina

06 Maart 2013

Amed

01 Maart 2013

Padangbai
Yoka

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 4310

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 16 Maart 2013

Love Voyage

Landen bezocht: